Tossor tossor tossor...

Igår morse kunde vi äntligen skicka iväg alla tossor till Rackamaja! 20 par eko-tossor med återanvänt yttertyg och fodrad med ekologisk gooosig eko-flanell! Vi har tokigt mycket att göra, dessvärre har vi blivit småsjuka... Det tråkigaste är nog i alla fall jag ännu inte har fått träffa min kompis bebis. En Dorian som närmar sig två veckor och som jag så gärna vill gosa lite med, men det känns ju inte så bra när man är sjuk.
image212

Mellan butiksbeställningarna fick vi en trevlig liten beställning på hemsidan - en ekologisk tröja och den finaste vårjackan! Jösses vad vi har letat efter jackmönstret och det svart/vita tyget och så låg det nästan mitt framför näsan. Maria på Chickenpox som väntat på fler sådana jackor har väntat på tok för länge, men snart kommer de!



Det är roligt med småbeställningar när man har 50 par tossor och femtioelva byxor och tröjor på "att göra-listorna"... Jag älskar den där jackan, om tyget räcker ska Ellen få en!

Kommentarer
Postat av: jes

Tossorna är jättefina & va många :) Jackan & tröjan blev super.

2008-03-02 @ 22:00:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna BonkeliMini

Tack ska du ha! Visst är jackan fin, jag hade en kappa i samma tyg förut men vet inte var den tagit vägen, tyvärr.

2008-03-07 @ 08:31:09
URL: http://bonkelimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0