Tossor till Chickenpox och disk



Finaste fleecefodrade tossorna i stl. 0-6mån och 6-12 mån, återanvänt bomullstyg och ÖkoTex-muddar. Nu finns de här!

Jeppe och Ellen gick iväg till Maria med alla vantarna och jag skulle egentligen klura på ett hängselbyxa-mönster som jag ville ändra lite, men jag fastnade och tog tag i disken istället. Det är vanligtvis Jeppe som sköter disken, men han har skurit sig i handen så jag vikarierar. Man ser när det är jag som har diskat - är expert på att stapla i diskstället! Nu ska vi klippa och sy de där hängselbyxorna, tror jag har kommit på en bra grej.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka coola tossor, är det du själv som syr dem?
Säljer du även till butiker får du gärna kontakta mig:-)

2008-02-12 @ 21:31:27
URL: http://www.funkybaby.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0