Solen

Det bästa bästa mot fläckar är att använda sig av - solen! Nästan alla fläckar försvinner om man lägger de i dirket solljus ett tag. Det är trolleri på riktigt!

image245 (Bilden är lånad från Karlstads hemsida och det är deras logga. Det är Lasse Sandberg som har ritat den, han som också skapat Tummen , Spöket Laban & co. )

I brist på sol under vinterhalvåret ser Ellens tygblöjor mindre vita ut just nu, men till sommaren kommer de lysa igen och förhoppningsvis behöver vi inte använda blöjor så flitigt efter det...

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hansson

Tjena! Google är finfint. Undrade vad jag skulle göra med mina fläckiga, vita t-shirts - så jag googlade! Tipsar du om solblekning så kör jag på det. :)

/Fredrik

2008-05-03 @ 10:36:06
Postat av: Hanna

Testa!

2008-05-05 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0