Favoritgrej i arbetsrummet


Förutom alla sypryttlar är trappallen den bästa saken i vårt arbetsrum tycker jag. Den fungerar exempelvis som stol, stege, fikabord och barnunderhållning (Ellen sitter på den så når hon upp till bordet i bra höjd när hon vill titta på/hjälpa till och Mikkel använder den som gå-stol). Den är inte bara praktisk utan väldigt snygg också. Och så matchar den alla Rutan-plagg också.

Dagen rivstartades med hättsömnad och följdes av att Jeppe gjorde en cykelleverans med hättorna och tossor. /H 


BonkeliMini - ekologiska barnkläder - hemsida och webshop


Kommentarer
Postat av: Hello

Inte heter det trappall, inte! "Höga pallen" heter det. Så de´ så ;)



Som du förstår är jag, liksom Ellen, uppvuxen med en "höga pallen" och jag förstår att den är uppskattad. Jag hoppas (i hård konkurrens från fyra syskon, befarar jag) att jag ska få lägga vantarna på den när mamma och pappa inte behöver den längre...

2009-08-16 @ 14:27:42
URL: http://www.hellosblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

En "Höga pallen" är det alltså! :)

2009-08-18 @ 06:57:02
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0