Hemmadag (som spenderas utomhus) och en färsk 2-åring!

Ellen får stanna hemma en dag till, hon känns inte helt frisk ännu, så det blir ytterligare en hemmadag men den ska till största delen spenderas utomhus. Vi tänkte titta förbi Chickenpox, en sväng till parken och i eftermiddag ska vi titta på skidor här om alla orkar. Frisk luft måste ju vara den bästa medicinen, eller?



På torsdag kväll kommer Ellens och Mikkels fantastiska farmor hit från Köpenhamn. Det ska bli trevligt. Igår fick vi även en höra en fantastisk rolig nyhet som vi snart avslöjar! Fantastiskt är ordet!

Och världens största och finaste grattis till Spencer, min alldeles egen systerson som idag fyller 2 år! Och så kan jag samtidigt passa på att lämna ett personligt meddelande till Sara:  Är det något "särskilt" Spencer kan tänkas önska sig? Ellen tycker att han behöver en glittrig portmonä och pastasås.


Ellen och Spencer - ett mycket koncentrerat kusinpar på denna bild. Det brukar vara bra mycket livligare, mindre slagsmål om kundvagnen hos mormor och morfar. Ellen tycker att det är hennes...
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklars, kolla på det där håret!



2009-03-18 @ 10:56:11
Postat av: Sara igen

Alltså, barnet gillar pussel, Spindelmannen, glidtacklingar, att "diska", igelkottar, dockor, muminkex och att packa i och ur väskor. Och Polly Pocket.

Om man utgår från det, kanske?

Men jag tror annars inte han önskar sig något särskilt.

2009-03-18 @ 13:06:21
Postat av: Hanna

Om det inte var för att han hade klippt sig så hade jag virkat en rastamössa. Eller så är det just en mössa han behöver nu när de isolerande lockarna är borta?

2009-03-18 @ 13:53:15
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Sara igen och igen

Nu har Spencers mamma också klippt sig. Jag tror jag gick ner två kilo på kuppen. Tjockt hår ligger visst i generna.

2009-03-19 @ 14:35:52
Postat av: Hanna

Jag borde också klippa mig istället för att ha en meter hår i någon ihopsnurrad historia på huvudet...

2009-03-19 @ 15:26:56
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0