Trolltröja och finfin målning




En ny Ellentröja, en trolltröja, i 3 olika ekologiska tyger. Det bruna i färgväxande bomull, samma som det här. När vi första gången kom i kontakt med färgväxande ekologisk bomull för ungefär två år sedan var det tal om att ett rött alternativ var på gång. Än så länge har vi bara sett brunt och grönt.



Ellen målade världens coolast målning idag. Hon brukar få välja tre färger att måla med. Sedan sitter hon koncentrerad ett tag innan hon behöver springa iväg igen.


"Katter och vovvar som är ute och går i snön" Fint.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så extremt fint! Smart att hon väljer några få färger

2009-03-21 @ 20:19:02
Postat av: Hanna

Det är roligt att se när barn målar i den där åldern. De bara målar och målar och ingen prestationsångest där inte. Själv avskyr jag att måla, jag önskar så att jag kunde, jag håller mig åt tyger så blir jag inte arg...

2009-03-24 @ 11:48:57
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0