Ett lövverk av mat

Jag älskar naturvita plagg på barn, men ganska opraktiskt när barnen börjar äta tyvärr. Här blir ljusa plagg ganska fläckiga fort och eftersom inte solen inte visar sig från sin bästa sida just nu började jag fundera lite på hur man skulle kunna utnyttja detta konstverk på magen som Mikkel lämnar efter sig efter en dags måltider. Efter lite studerande var dessa fläckar hamnar, kom jag fram till att ett träd var det som behövdes. Min syster Emma fick uppdraget att rita ett med textilpenna. Snyggt och praktiskt som bara den blev det!
Mikkel i sin ekologiska tröja med ett träd redo att få sitt lövverk målat av mat! /Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Träd gör sig extra bra på såna där runda, goa magar!

2010-02-24 @ 11:23:52
URL: http://www.feriadeemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0