Gott nytt år!


Det nya året har börjat bra och det roligaste är butiken i Japan! Titta in på sidan genom att trycka på bilden nedan. Eftersom japanska inte är min starkast sida, så fick vi använda oss av Altavistas Babel Fish för att få ett hum om vad som går att läsa om oss och våra alster...


Sauleco

Vi avslutade det gamla året lugnt och har börjat det nya i samma lugna tempo för att samla krafterna och framför allt inspiration. Ellen har precis fyllt ett år och går nästan själv - vilket betyder att det nu är svårt att få henne att fastna på bild när man ska fota kläder... Nu går jag runt och väntar på att min kompis ska få sin bebis så man kan få sy massa presenter.

Vantarna har utvecklas vidare till en liten söt tossa. Efter hundratals par vantar var det dags med något nytt och Maria önskade sig något man kunde ha på fötterna, så Chickenpox har paxat de 20 första paren!


Ha det bra! /Hanna

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill också ha tossor!
Jättekul med Japan.
//Annika

2008-01-24 @ 15:48:01
Postat av: Hanna

Annika:
Då ska vi ordna det, skickar ett mail snart! /Hanna

2008-01-24 @ 18:13:30
URL: http://bonkelimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0