Skidåkning mitt i stan och två världens bästa

Mikkel tyckte det var väldigt roligt, frågan är vad exakt som är roligt. Han skrattar för det mesta. Mikkel har en ekologisk silkeshätta, passar både på vintern och på sommaren. Världens bästa mössa för små bebisar. Ellen hade den också, superkvalité och fin som bara den!

Ellen i morfars famn. Hon ropade "heja Kalla" men inte gick det bättre för det...

I kurvan var det många som ramlade... Just dessa herrar klarade sig bra.

Fikapaus i solen och sedan tog batterierna slut.

Nu ska Ellen gå och lägga sig och jag ska försöka jobba någon timme. Har lite nya idéer och nya tyger att ta tag i. Mikkel får dessutom en TrippTrapp-stol hemlevererad nu som behöver en ny dyna. 400 kr - som hittat! De stolarna är världens bästa stolar. Passar för småpluttar som Mikkel och Ellens stol utan bygel brukar jag sitta på.  Och så missade jag ju MNK idag så det ska vi lyssna på. Och så ett till tips, Ström i P2 kl. 21.30.  /Hanna
 



Kommentarer
Postat av: Hanna Ö

Åh, tack för Strömtipset :)

2009-03-18 @ 20:46:36
Postat av: Anonym

Gullungar! Och fantastiska kläder. När nästa lön trillar in ska jag beställa lite åt Sixten! =)

2009-03-18 @ 20:57:23
Postat av: Hanna D

Från Hanna. Men det fattade du kanske? Sigge borde ju ha en vagnmobil också.. Säljer ni de med Sixten, Sune & Spencer

2009-03-18 @ 20:58:39
Postat av: Jeppe

Hej Hanna och Hanna, Hanna och jag tyckte Ström var riktigt bra, och Hanna, vagnsmobilen finns t ex hos Chickenpox där Hanna jobbar ibland, annars finns den i vår webshop. Godnatt!

2009-03-18 @ 22:38:55
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Aaah, ja tripptrappar är underbara! Det enda jag inte förstår är vaaarför de inte har gjort de egna dynorna i avtorkningsbart tyg? Men det har ju en annan ordnat till :) Grönprickigt och snyggt och nu inne på andra ungen! Ni ser ut att ha haft det skönt i solen, härligt!

2009-03-18 @ 23:15:56
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lotten:

Vadå, kladdar dina barn? Mina sitter fint med kniv och gaffel från 5 månaders ålder då de första smakportionerna får slinka ned. Här hemma råder vett och etikett! :)



Hanna D:

En såklart Sixten ska ha en vagnsmobil! Jag vet (din!) bara en Sixten modell mindre. Däremot kan man finna en fin liten Sigge på Chickenpox!



Hanna Ö:

Mycket bra program! Kraftledningsinspelningarna speciellt, det var häftigt.

2009-03-19 @ 07:11:26
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Hanna Ö

Roligt att ni gillade Ström trots att det är lite nördigt :) Imorrn sänder vi andra avsnittet, då kommer det handla om Köpenhamn. Det är många Hanna & Sigge nu :)

2009-03-24 @ 10:04:07
Postat av: Hanna

Nördigt är bra.

2009-03-24 @ 11:14:40
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Hanna Ö

Nördigt är bra. Töntigt är dåligt

2009-03-24 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0