Randigt och blommigt

Randigt och blommigt är fint. LIte blommiga byxor inger hopp om varmare tider. Här fick vi sol i alla fall halva dagen och alla var ute på promenad för att få tag lite dagsljus.

Vår vän Katsura (vår Japan-vän) frågade oss hur vi kunde leva ett liv utan tv. Det var för henne en omöjlighet. Ett liv med TV hade varit omöjligt för mig... Jag fastnar framför TV när jag väl har börjat titta och har mycket svårt att komma ifrån. Jag blir paralyserad av TV-ljuset.... Nu ska vi titta på film och nåla muddar (de som finns i väntan på tygleverans) i tröjor och byxor. En film tar ju slut förr eller senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

"Vet du, Hanna har en kompis som heter Katt-sura. Som en sur katt!"

2008-03-12 @ 21:20:34
Postat av: Hanna

Sara:
När man själv inte blev tilldelad ett häftigt namn måste man ju glänsa med sina vänners...

2008-03-13 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0