Just idag är jag stark!

Fast just idag är jag riktigt nervös. Om mindre än två timmar har Hammarbys herrar säsongspremiär på Söderstadion och "Just idag är jag stark" kommer att spelas och sjungas i solen innan det är dags för avspark. Själv kommer jag att stå och klippa tossor och remsor till hättorna i massor medan jag lyssnar på webbradion. En gång för ungefär 15 år sedan fick jag äran att välja matchens spelare och beträda gräsmattan och krama om min favoritspelare efter matchens slut. Jag var världens lyckligaste i flera veckor.

Imorgon om alla mår bra ska vi titta på Hammarbys damer på Kanalplan, det är lite barnvänligare och nära och bra!

/Hanna

Remsor:



Bajen-tossor:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0