Fulfoton, Dockan Max får nya kläder och vi ska ta en promenad från en del av Söder till en annan.

Ibland tar man bara snabba fulfoton innan det packas ner. Det är praktiskt att dokumentera exempelvis tossor och vantar som ska in i de olika butikerna så man inte lämnar in likadana nästa gång. Här nedan är tossor och vantar till DesignTorget (har en ny klöverfavorit) och Bov-plagg och annat skall nu snart mot Chickenpox. Vi ska ta oss en promenad dit och försöka skrämma bort det sista av våra förkylningar på vägen. Det går segt att jobba när man är halvsjuk, det blir vilopauser på soffan.   

       

Dockan Max från Nyckelpigan har fått nya ekologiska kläder. Man kan inte se det på bilden, men han har till och med fått underbyxor. Notera även att bokhyllan har fått ny sortering, Ellens sortering var inte helt lätt att hitta i.

   

Snart ska de nya kläderna finnas till försäljning, nu har vi provtvättat och Ellen inspekterat knapparnas hållbarhet...

     





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag får dåligt samvete av alla dina dockkläder. Själv kan jag möjligen sträcka mig till att sticka mössor till dockorna på Hajen, med min lilla QuickKnit-grunka.

2009-02-25 @ 10:00:10
Postat av: Hanna

Åh nej! Inte dåligt samvete, man ska bara bli glad av dem!

2009-02-25 @ 10:43:47
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0