Jeans på utflykt

Idag har jag och Mikkel gjort en mindre utflykt. På sig hade han de nya jeansen och det var roligt att nästan alla påpekade de tjusiga byxorna och inte det charmiga barnet först. :)



Idag ska några byxor, tossor och vantar lämna hemmet. Nya byxor ska till UNI och tossor/vantar till DesignTorget. Här nedan är vår stiliga följesedel på det bra mycket stiligare tyget i vårt kök. Är det någon mer som har det här tyget? Jag undrar var det kommer ifrån. Det är alldeles för vackert som helhet för att sätta saxen i.



Byxorna och kjolarna har nu nått Japan och en påse Ekorrens ekologiska smågodis fick följa med till Katsura. Jag hittade förresten mitt inlägg om det godiset under "press" på deras hemsida... Det var lustigt! /Hanna





Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhå! Det känns som om jag har legat och stirrat länge på det där tyget som liten... känner ju igen de där krumelurerna! Måste fråga mamma vid tillfälle. Och för övrigt, superfina nya grejer ni har gjort!!

2009-02-27 @ 20:16:44
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0