Sy kuvert!





Om man har tur kan man få ett sånt här fint paket imorgon! God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ha en ny symaskin. Som kan sy kuvert av gamla tapeter.

2009-02-05 @ 10:54:17
Postat av: Hanna

Skulle det vara den huvudsakliga uppgiften för symaskinen?



Vi har några gamla tapetrullar som jag inte vet vad jag ska göra av. De är ganska tjocka så de går nästan sönder när man viker dem tråkigt nog. Har försökt använda tapeten till paketinslagning men det gick ju inte så bra. Det är ju i och för sig gamla medaljongtapeter från 60-talet.

2009-02-05 @ 11:12:26
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Emma

Sälj dem dyrt till såna där skräpbokare på Tradera...

2009-02-05 @ 14:49:25
Postat av: Sara

Jag har billiga tapeter från Rusta.

Många rullar.

Varje dag tänker jag att jag ska prata med dagisfröknarna och fråga om de kan använda dem till något projekt. Men det blir som aldrig av.



Jag håller med Emma. Medaljongtapeter skulle inbringa fina pengar på tradera. Klipp upp dem i små, små stuvar och sälj dyrt.

2009-02-06 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0