Sy med örat

Idag satte jag mig en stund för att sy efter att jag hade duschat och kvar på huvudet satt en handduk. Det var en mycket märklig känsla att inte höra ljudet från maskinen ordentligt. Jag försökte sy en stund men kroppen kunde inte riktigt lyda när jag inte fick ett helhetsintryck. Tyget kändes annorlunda i händerna och det såg konstigt ut. Jag behövde alltså också höra att sömmen blev bra. Testa själva! Här är dessutom alltid en ljudbok, musik eller radion på när vi jobbar så det var en konstig upplevelse.

Här nedan är Mikkels fina lilla ludna öra bara 10 dagar gammal (och en liten del av han häftiga frisyr!) och idag blir han 3 månader! /Hanna


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis mikkel!!! :D

2009-02-11 @ 23:12:11
URL: http://treomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0