God morgon!

Jag har en återkommande dröm och oftast är det när vi har en större tossbeställning att sy. Det sista som görs på tossan är att fodret sys i för hand. Hur som helst så går drömmen ut på att jag sitter med en stor hög med tossor framför mig och bara syr och syr fast foder. Och precis när jag har tröttnat (och har jätteont i handen) efter flera timmar så vaknar jag - för att inse att det bara var en dröm och att vi fortfarande har lika många kvar att sy... Då blir jag så besviken och det dumma är att jag ALLTID går på den... Hur som helst, det jag har lärt mig av detta är att alltid variera de olika momenten så blir det roligt!

Nu ska vi äta frukost, sedan ska Ellen till dagis och vi ska sy tossor till Finland. Mikkel står utanför planeringen, han sover bara...
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

aaaw, shit vilken frustrerande dröm! Du är så himla duktig som syr och fixar och har eget företag. (Ni båda!) Pussar och Kramar

2009-01-28 @ 21:38:44
URL: http://treomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0