Gummistövlar och en knapp

Ellen med ekologisk bomullströja med svart och röd klöverapplikation och de ekologiska linnebyxorna. Det tyget är fantastiskt tåligt och svalt på en och samma gång.

En tur till Västertorp blev det för en liten lekstund men eftersom vi alla steg upp med tuppen imorse orkade vi inte klättra i lekställningen speciellt länge. Ellen somnade nästan med mackan i munnen men vaknade tvärt när jag tog av hennes stövlar. I stövlarna kunde man hitta de svettigaste små strumpbeklädda fötterna i Stockholm...



Och det enda jobb jag gjort idag är denna knapp (som ska sitta i ryggen på en brudklänning jag har fått äran att sy) och fotat ett nytt ank-tyg. Fina fina ankor! /H 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vilken urtjusig knapp! :)

Klänningen kommer bli alldeles underbar!

2009-07-01 @ 15:56:47
Postat av: Hanna Ö

Var ni i Lugnets parklek i Västertorp kanske?

2009-07-02 @ 11:11:06
Postat av: Hanna

Snyggaste knappen!

2009-07-10 @ 07:54:15
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hanna:

Nä, vi var i en liten liten park. Men jag har hört trevliga rykten om Lugnets parklek och ska ta mig dit nästa gång vi är där!

2009-07-10 @ 07:55:20
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0