Cradle to Cradle i Sverige

Det börjar röra på sig i "Cradle to Cradle-sverige", ett nätverk har bildats och en artikel i DI har publicerats den senaste tiden.

"Denna webbplats drivs av ett nätverk för vagga-till-vagga intresserade i Sverige. Här försöker vi samla information och material för alla som är intresserade av att veta mer."

www.vaggatillvagga.se

"I naturen finns inget avfall. I naturen är tillväxt och överflöd ofta en förutsättning för än mer liv och mångfald."



Jag tycker definintivt att man ska läsa boken, den finns här ganska billigt eller så kontaktar ni mig så kanske jag kan låna ut ett ex!

/Jeppe

Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Åh tack så mycket för din kommentar! Jag har nog aldrig varit så nöjd med ett klädköp tidigare, det är ju en ren chansning när man köper något på tradera och att då ha turen att komma över något som inte bara är snyggt utan dessutom sitter bra, ja då är lyckan gjord, i alla fall för en liten stund, hi, hi!



Ha en fin dag.

Hälsningar Tanten

Postat av: Hanna

Jo, man får oftast chansa! Jag tänker alltid att allt går att sy om!

2009-05-28 @ 11:36:46
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0