Och efter hösten kommer lucia, eller?

 

Stjärnmössa i ekologisk velour och mudd. Har letat som en galning efter något gammalt guldigt plagg/tyg att klippa i men jag har bara funnit fina (och hela) festklänningar och en sån kan man ju inte klippa sönder! Därför blir det stjärnor av ett glitterark.

Stjärnmössan kommer att finnas till försäljning på vår hemsida när det närmar sig. Förra året fick vi knappt ta av mössan, Ellen ville ha den på mest hela tiden... Helt ok med oss, det var väldigt lätt att hålla koll på henne i lekparken ;)

BonkeliMini - ekologiska barnkläder - hemsida och webshop

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så fin! Nu längtar jag efter lucia och lussebullar.

2009-09-17 @ 21:03:10
Postat av: Hanna

Själv har jag har börjat längta efter våren, vårsol och små färgglada blommor i backarna. Fast några pepparkakor skulle inte sitta helt fel!

2009-09-18 @ 11:48:06
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, våren är härlig den. Men nu längtar jag efter att få kura skymning ett tag fram över. Men snart, snart längtar jag nog efter vårljuset jag med.

2009-09-18 @ 13:05:08
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0