Ekologiska jeans och kastanjer






September har inletts och de första kastanjerna har plockats. Kastanjer är riktig höst för mig, men idag har det varit högsommarvärme i Stockholm med klarblå himmel. Här sys det byxor i massor och snyggast är de ekologiska jeansen med mudd i ekologisk FoxFibre-bomull och krusbärsmönster.
Mikkel som snart är 10 månader kan fortfarande ha sina jeans i stl 62/68, som han nu har haft i nästan 6 månader. Tyget är fortfarande snyggt över knäna, trots många månader av kryp både inomhus och utomhus. /H

BonkeliMini - ekologiska barnkläder - hemsida och webshop

Kommentarer
Postat av: Beata

Jag har tittat runt lite hos dig. Vilka fina saker du gör!

2009-09-02 @ 08:39:55
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack så mycket! Det är jag och min man Jeppe som syr och designar!

2009-09-02 @ 08:58:16
URL: http://bonkelimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0